Záruka, vrátenie, reklamácie
Všeobecné obchodné podmienky a reklamačný poriadok
Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.
Akú mám záruku na tovar?
Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahuje záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je záruka predĺžená.
Ako a dokedy môžem vymeniť zakúpený tovar?
Ak nie ste 100% spokojný so zakúpeným tovarom, nepoužitý tovar môžete vrátiť až 100 dní od dátumu zakúpenia tovaru a my vám ho zameníme za iný. V prípade rozdielnych cien tovarov bude vystavená faktúra na vzniknutý cenový rozdiel. Výmena tovaru podlieha Všeobecným obchodným podmienkam a Reklamačnému poriadku. Tovar je nutné vrátiť nepoužitý, v pôvodnom stave, v pôvodnom obale, s kompletným priloženým príslušenstvom, ak bol k nemu dodaný. Pošlite nám ho s kópiou faktúry v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:
Cipo, s.r.o.
Rosná 1512/3
040 01 Košice
Slovenská republika
Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a reklamačné konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní.
Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?
Ak nakupujete ako spotrebiteľ a nie ste na 100% spokojný so zakúpeným tovarom, môžete do 14 dní v súlade s platnou legislatívou bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy a tovar vrátiť. Zodpovedáte pritom za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom nad rámec potrebný na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade, ak je tovar kompletný vrátane príslušenstva (ak bolo k nemu dodané), nepoužitý, v pôvodnom stave a v pôvodnom obale, predlžuje predávajúci vyššie uvedenú lehotu na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru na 100 dní odo dňa prevzatia tovaru. V prípade, ak je tovar kompletný vrátane pôvodného obalu, nepoškodený a nenesie známky používania, predlžuje predávajúci vyššie uvedenú lehotu štrnástich dní na vrátenie tovaru na 100 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Pošlite nám ho s Formulárom na odstúpenie od zmluvy alebo kópiou faktúry a v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:
Cipo, s.r.o.
Na hore 1
040 01 Košice
Slovenská republika
Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a peniaze budú vrátené bankovým prevodom na účet, kreditom na platobnú kartu alebo na PayPal.
Postup pri reklamácii, výmene a vrátení tovaru
Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok. Každý tovar pred odoslaním vizuálne skontrolujeme. Poškodenie alebo nekompletnosť zásielky nám oznámte čo najskôr po doručení.
Každú reklamáciu, prosím, oznámte na zákazníckej podpore e-mailom na adrese ahoj@papayas.sk alebo zavolajte na naše telefónne číslo +421 948 646 302.
Pri reklamovaní tovaru je nutné závadu zdokumentovať. Popis a fotky závady nám pošlite na ahoj@papayas.sk. Aby sa predišlo poškodeniu pri doručení, tovar dostatočne zabaľte. Pošlite nám ho s Reklamačným formulárom spolu so záručným listom, alebo s kópiou faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list na adresu:
Cipo, s.r.o.
Na hore 1
040 01 Košice
Slovenská republika
Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a reklamačné konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Odstúpenie od zmluvy
Presný postup a podmienky odstúpenia od zmluvy nájdete v sekcii Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru.
Poskytujete aj pozáručnú opravu a výmenu tovaru?
Áno, informujte sa e-mailom na ahoj@papayas.sk alebo na telefónnom čísle +421 940 646 302.